Close
Αναζήτηση
Filters

Math Game online Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

- Με 3.000+ ασκήσεις, καλύπτει όλη την ύλη της τάξης, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και το σχολικό βιβλίο.
- Διαδραστικές ασκήσεις, animations και όμορφα γραφικά σε ένα online παιχνίδι μαθηματικών.
- Μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές θέλετε, ανά ενότητα ή συνολικά.
- Παρέχεται η θεωρία αυτόματα σε κάθε άσκηση και θέμα σε περίπτωση λάθους.
- Ιδανικό για την καθημερινή μελέτη, την επανάληψη, τις διακοπές...
- H φιλοσοφία μας: Παίζω, κάνω κάτι που μου αρέσει, δοκιμάζω τις δυνάμεις μου, καλλιεργώ την ευφυΐα μου, αγαπώ τα μαθηματικά...
Διαθεσιμότητα: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ
56,00€
28,00€

Το MathGame είναι ένα μοναδικό “παιχνίδι μαθηματικών” που εξελίξαμε αξιοποιώντας την πολυετή εκπαιδευτική μας εμπειρία και τις νέες τεχνολογίες. Περισσότερες από 3.000 ασκήσεις, που ακολουθούν το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας συνθέτουν το πιο ολοκληρωμένο παιχνίδι μαθηματικών στην Ελλάδα.

Παίζοντας ο μαθητής εξασκείται στα μαθηματικά και εξοικειώνεται με τις ασκήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει καθημερινά στο σχολείο. Φανταστείτε χιλιάδες φύλλα εργασίας με ασκήσεις συμπλήρωσης κενού, πολλαπλών επιλογών, πολλαπλών απαντήσεων, αντιστοιχίσεων κλπ. να ζωντανεύουν και να διορθώνονται μόνες τους!

Ο βασικός ήρωας είναι ο "Smarty" το ρομπότ. Σε κάθε άσκηση προσπαθεί να φτιάξει τη διάθεση του μαθητή και, όταν χρειάζεται βοήθεια, είναι πάντα δίπλα του να του δώσει το κατάλληλο tip, ώστε να ολοκληρώσει μόνος του την άσκηση. Στον "Smarty" αρέσει να επιβραβεύει το σωστό και γι' αυτό, όταν ο μαθητής απαντάει σωστά, του χαρίζει ένα χαμόγελο και τον ενθαρρύνει να συνεχίσει. Αν όμως κάνει λάθος, δεν του δίνει έτοιμη τη λύση, αλλά του δείχνει τη μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθήσει ώστε να μην το επαναλάβει.

Όταν ο μαθητής ολοκληρώνει ένα quiz, βλέπει άμεσα τη βαθμολογία του και μπορεί να ανατρέξει στις ερωτήσεις, για να θυμηθεί τα λάθη του ή να το επαναλάβει για να βελτιώσει τη βαθμολογία του. Όλες οι βαθμολογίες αποθηκεύονται, ώστε οι γονείς να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία και την εξέλιξη του παιδιού τους.

Το MathGame περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, μία σύντομη (short) και μία αναλυτική (long), έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες και του πιο απαιτητικού μαθητή. Στην short έκδοση περιλαμβάνονται περίπου 15 διαδραστικές ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο, μέσα από τις οποίες ο μαθητής μπορεί να ελέγξει γρήγορα και ευχάριστα, αν έχει κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Όταν ολοκληρώσει το κεφάλαιο, από τη βαθμολογία οι γονείς αλλά και ο ίδιος ο μαθητής μπορούν να διαπιστώσουν τυχόν αδυναμίες. Τότε, ο μαθητής μπορεί να συνεχίσει στη long έκδοση του συγκεκριμένου κεφαλαίου, η οποία έχει ασκήσεις κατηγοριοποιημένες ανά γνωστικό αντικείμενο, ώστε να εξασκηθεί ακόμα περισσότερο και να κατανοήσει πλήρως την ύλη.

Με το MathGame της iScool τα μαθηματικά γίνονται "παιχνίδι"...

 

 

Προδιαγραφές προϊόντων
IsQuiz [NULL]
Τάξη Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Δοκιμάστε ελεύθερα όλες τις διαθέσιμες τάξεις και
“παίξτε” μαθηματικά με το παιδί σας, όσες φορές θέλετε...

Το MathGame είναι ένα μοναδικό “παιχνίδι μαθηματικών” που εξελίξαμε αξιοποιώντας την πολυετή εκπαιδευτική μας εμπειρία και τις νέες τεχνολογίες. Περισσότερες από 3.000 ασκήσεις, που ακολουθούν το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας συνθέτουν το πιο ολοκληρωμένο παιχνίδι μαθηματικών στην Ελλάδα.

Παίζοντας ο μαθητής εξασκείται στα μαθηματικά και εξοικειώνεται με τις ασκήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει καθημερινά στο σχολείο. Φανταστείτε χιλιάδες φύλλα εργασίας με ασκήσεις συμπλήρωσης κενού, πολλαπλών επιλογών, πολλαπλών απαντήσεων, αντιστοιχίσεων κλπ. να ζωντανεύουν και να διορθώνονται μόνες τους!

Ο βασικός ήρωας είναι ο "Smarty" το ρομπότ. Σε κάθε άσκηση προσπαθεί να φτιάξει τη διάθεση του μαθητή και, όταν χρειάζεται βοήθεια, είναι πάντα δίπλα του να του δώσει το κατάλληλο tip, ώστε να ολοκληρώσει μόνος του την άσκηση. Στον "Smarty" αρέσει να επιβραβεύει το σωστό και γι' αυτό, όταν ο μαθητής απαντάει σωστά, του χαρίζει ένα χαμόγελο και τον ενθαρρύνει να συνεχίσει. Αν όμως κάνει λάθος, δεν του δίνει έτοιμη τη λύση, αλλά του δείχνει τη μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθήσει ώστε να μην το επαναλάβει.

Όταν ο μαθητής ολοκληρώνει ένα quiz, βλέπει άμεσα τη βαθμολογία του και μπορεί να ανατρέξει στις ερωτήσεις, για να θυμηθεί τα λάθη του ή να το επαναλάβει για να βελτιώσει τη βαθμολογία του. Όλες οι βαθμολογίες αποθηκεύονται, ώστε οι γονείς να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την πορεία και την εξέλιξη του παιδιού τους.

Το MathGame περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, μία σύντομη (short) και μία αναλυτική (long), έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες και του πιο απαιτητικού μαθητή. Στην short έκδοση περιλαμβάνονται περίπου 15 διαδραστικές ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο, μέσα από τις οποίες ο μαθητής μπορεί να ελέγξει γρήγορα και ευχάριστα, αν έχει κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Όταν ολοκληρώσει το κεφάλαιο, από τη βαθμολογία οι γονείς αλλά και ο ίδιος ο μαθητής μπορούν να διαπιστώσουν τυχόν αδυναμίες. Τότε, ο μαθητής μπορεί να συνεχίσει στη long έκδοση του συγκεκριμένου κεφαλαίου, η οποία έχει ασκήσεις κατηγοριοποιημένες ανά γνωστικό αντικείμενο, ώστε να εξασκηθεί ακόμα περισσότερο και να κατανοήσει πλήρως την ύλη.

Με το MathGame της iScool τα μαθηματικά γίνονται "παιχνίδι"...

1η Ενότητα: Υπενθύμιση Δ' Τάξης - Υπενθύμιση - Οι αριθμοί μέχρι το 1.000.000 - Οι αριθμοί μέχρι το 1.000.000.000 - Αξία θέσης ψηφίου στους μεγάλους αριθμούς - Υπολογισμοί με μεγάλους αριθμούς - Επίλυση προβλημάτων.

2η Ενότητα: Δεκαδικοί αριθμοί – Δεκαδικά κλάσματα - Δεκαδικά κλάσματα – δεκαδικοί αριθμοί - Αξία θέσης ψηφίων στους δεκαδικούς αριθμούς - Προβλήματα με δεκαδικούς - Η έννοια της στρογγυλοποίησης - Πολλαπλασιασμός δεκαδικών αριθμών - Διαίρεση ακεραίου με ακέραιο με πηλίκο δεκαδικό αριθμό.

3η Ενότητα: Γρήγοροι πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις με 10, 100, 1.000 - Αναγωγή στη δεκαδική κλασματική μονάδα - Κλασματικές μονάδες - Ισοδύναμα κλάσματα - Μετατροπή κλάσματος σε δεκαδικό - Στρατηγικές διαχείρισης αριθμών - Διαχείριση αριθμών - Στατιστική – Μέσος όρος.

4η Ενότητα: Έννοια του Ποσοστού - Προβλήματα με ποσοστά - Γεωμετρικά σχήματα - περίμετρος - Iσοεμβαδικά σχήματα - Εμβαδόν τετραγώνου, ορθ. παραλληλόγραμμου, ορθ. τριγώνου - Πολλαπλασιασμός κλασμάτων – Αντίστροφοι αριθμοί - Διαίρεση μέτρησης σε ομώνυμα κλάσματα - Σύνθετα προβλήματα - Επαλήθευση.

5η Ενότητα: Μονάδες μέτρησης μήκους: μετατροπές (α) - Μονάδες μέτρησης μήκους: μετατροπές (β) - Μονάδες μέτρησης επιφάνειας: μετατροπές - Προβλήματα γεωμετρίας (α) - Διαίρεση ακεραίου και κλάσματος με κλάσμα - Στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων.

6η Ενότητα: Διαιρέτες και πολλαπλάσια - Κριτήρια διαιρετότητας του 2, του 5 και του 10 - Κοινά Πολλαπλάσια, Ε.Κ.Π. - Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων - Διαχείριση πληροφορίας- Σύνθετα προβλήματα.

7η Ενότητα: Είδη γωνιών - Είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες - Είδη τριγώνων ως προς τις πλευρές - Καθετότητα, ύψη τριγώνου - Διαχείριση γεωμετρικών σχημάτων – Συμμετρία.

8η Ενότητα: Αξιολόγηση πληροφοριών σε ένα πρόβλημα - Σύνθετα προβλήματα - Συνδυάζοντας πληροφορίες (α) - Αξιολόγηση πληροφοριών - διόρθωση προβλήματος - Σύνθετα προβλήματα – Συνδυάζοντας πληροφορίες (β) - Σμίκρυνση – Μεγέθυνση.

9η Ενότητα: Μονάδες μέτρησης χρόνου - Μετατροπές - Προβλήματα με συμμιγείς - Ο κύκλος - Προβλήματα γεωμετρίας - Γνωριμία με τους αριθμούς 1.000.000.000 και άνω.

Ηρούς 4, Τ.Κ. 10442, Αθήνα